Cílem optimalizace PPC kampaní je úspora investic vkládaných do medií. Zde je pár důležitých postřehů na co si dát pozor.

1, A/B test – vždy je dobré na začátku si připravit dva modely kampaně ( bannery nebo text ) a jednoduše vyhrává ten úspěšnější.

2, Zastavení nevýkonných sestav – sestavy které nemají dobrou odezvu je dobré pozastavit, chceme přeci fungující reklamu

3, Klíčová slova – správná volba je stejně důležitá jako pravidelná aktualizace ( „stačí to občas zkontrolovat“ fakt nefunguje )

4, Úprava cen za proklik – je to aukce! není třeba platit víc než je nutné naopak pokud Vás konkurence předběhne Vaše reklama se přestane zobrazovat úplně nebo spadne na nižší úrověň

5, Riskovat – nebojte se zariskovat, nečekané tahy, klíčové slova a nápady Vás dostanou před konkurenci

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *